Guess Man Toaletna voda 75ml

Toaletne vode

  • Blagovna znamka Guess
  • Razpoložljivost Na zalogi (Poslali bomo na: 21.05.2024)
Izberi si varianto

20,00 €

Seznam - popis

Guess Guess pour Homme je zelo sveža, sadno-začinjena dišava za moške. Vabi vas v svet moči in neskončne opojnosti čutov. Osvežite svoje telo in dušo z edinstveno sestavo narave. Samo pure Guess pour Homme je tako čist, čuten in moški. Peneč nektar sladkega sadja in slastnega popra se skriva v impresivni, dizajnerski steklenici. Zanimiv parfum se zgleduje po življenjskem slogu in konceptu te ameriške modne znamke. Klasika in udobje, z močnim poudarkom na modernem slogu, postane brezčasna zadeva, ki je glavna atrakcija znamke Guess in njenega parfuma Guess pour Homme. S prvimi toni tega odličnega vonja boste začutili svežo bergamotko in sočno zeleno jabolko. Kasneje se potopite v opojni eliksir sivke, lešnika, začimb in ingverja na mehki osnovi pelina, ki daje celotnemu vonju specifičen pridih skrivnostnosti. Na koncu lahko uživate v toplih akordih redke sandalovine, mošusa in eksotičnega jantarja. Moški parfum znamke Guess vam bo delal družbo ves dan. Guess parfumi so luksuzni dodatek tako za prave moške kot za ženske. Ljubitelji svežih, začinjenih vonjev in ljubitelji sladke romantike v obliki čutnih, orientalskih tonov boste našli nekaj po svojem okusu. Vsak lahko izbira, ne glede na starost ali življenjski slog. Guess Guess pour Homme ne poskuša biti nekaj, kar ni. Ponuja vam čiste linije svobode, moči in čutnosti. Vse to v nežni, čisti naravi. Postanite moški, vreden blagovne znamke Guess, in nikoli ne boste drznejši in privlačnejši moški!

  • Spol: moških
  • Znamka: Guess
  • Zložka vône - hlava: Apple, bergamotka
  • Zložka vône - základ: balzam, jelka, semiša, sandalovina, jantar, mošus
  • Zložka vône - srdce: lešnik, sivka, ingver, palina, poper

Blagovna znamka Guess je znana kot ameriško podjetje za oblačila. Poleg oblačil, ki jih odlikuje visoka kakovost, ta znamka slovi tudi po svojih modnih dodatkih, nakitu in ne nazadnje parfumih. Ustanovljena je bila leta 1981 in deluje v več kot 100 državah po vsem svetu. Ves ta čas ta znamka ohranja vrhunski imidž. Je simbol mladostnega, seksi in avanturističnega načina življenja. Navdihuje ga francoska eleganca in nekonvencionalen kalifornijski življenjski slog.