Splošni pogoji poslovanja

Člen I.


Definicije

  1. Upravljavec spletne strani (e-trgovine) je Garo & Co., s.r.o. s sedežem na naslovu Bratislavská 64/76, 931 01 Šamorín.
  2. Prodajalec je Garo & Co., s.r.o. s sedežem na naslovu Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovaška.
  3. Dobavitelj blaga in storitev, ki jih ponuja e-trgovina koku.si, je Garo & Co., s.r.o. Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovaška.
  4. Kupec je vsak obiskovalec e-trgovine, ki je preko e-trgovine izdelal zavezujoče naročilo. Za namene zakona, zlasti zakona št. 102/2014 Zb. »potrošnik« pomeni fizična oseba, ki pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svojega poslovanja, zaposlitve ali poklica.
  5. E-trgovina je računalniški sistem, ki se nahaja na internetu z javnim dostopom, ki omogoča naročanje blaga in storitev na daljavo preko elektronske naprave.
  6. Blago oziroma storitev so vsi izdelki, objavljeni na spletni strani e-trgovine, ki jih je mogoče naročiti (imajo navedeno ceno in ta ni nič).
  7. Kupec v celoti priznava elektronsko komunikacijo, predvsem prek e-trgovine, komunikacijo po elektronski pošti in telefonsko komunikacijo, če je nedvomno, da prodajalec komunicira s kupcem ali njegovo pooblaščeno osebo.
  8. Ti splošni pogoji veljajo za razmerje med prodajalcem in kupcem, ki je nastalo drugače kot prek elektronskih naprav na daljavo in ni razmerje med ponudnikom storitev informacijske družbe in prejemnikom storitev informacijske družbe, le v obsegu, ki je potreben v skladu z zakonom in ureditvijo zadeve, razen če ni dogovorjeno drugače.
  9. Izjavljamo, da je vse blago, ki ga ponujamo, 100 % originalno.
  10. Kupec z izvedbo zavezujočega naročila potrjuje, da sprejema Splošne pogoje poslovanja pogoje za dostavo blaga, ki jih je prijavil prodajalec. Razmerje med kupcem in prodajalcem urejajo ti pogoji, ki so tudi zavezujoči za obe strani.

 

Člen II.

Cena

  1. Vse navedene cene blaga in storitev so končne, vključno z 22% DDV.
  2. Prodajalca zavezuje cena, navedena na spletni strani e-trgovine ob nakupu.

Člen III. 

Naročilo

  1. Naročilo se ustvari s potrditvijo postopka naročanja v e-trgovini z izbiro blaga ali storitev s strani kupca, vključno s popolno izpolnitvijo naročilnice in njenim pošiljanjem prodajalcu. Za pravilno obdelavo naročila je potrebno v naročilu izpolniti zahtevane podatke ter izbrati način dostave in plačila za naročeno blago ali storitev.
  2. Kupec se z oddajo naročila strinja s ceno naročenega blaga in storitev. Z oddajo naročilo postane za kupca zavezujoče, torej gre za predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe s prodajalcem.
  3. Po oddaji naročila v e-trgovini se kupcu samodejno generira in pošlje e-poštno sporočilo z informacijo, da je bilo kupčevo naročilo dostavljeno prodajalcu v obdelavo s strani e-trgovine. Ta e-pošta ni potrditev blaga v smislu odst. 4. tega člena.
  4. S potrditvijo naročila s strani prodajalca se oblikuje kupoprodajna pogodba, ki se lahko spreminja ali dopolnjuje le po medsebojnem dogovoru med kupcem in prodajalcem, razen če zakon ali predpis določa drugače. Potrditev naročila s strani prodajalca je elektronsko sporočilo prodajalca, poslano na kupčev e-poštni naslov ali kratko sms sporočilo, poslano na kupčevo številko mobilnega telefona, ki ga je kupec navedel v svojem naročilu s podatki v kolikšni meri je sprejem kupčevega naročila nesporen. Elektronsko sporočilo prodajalca, ki ne potrdi kupčevega naročila, ga odvrne ali zavrne oz. na drugačen nedvoumen način ne potrdi kupčevega naročila, pomeni zavrnitev le tega.
  5. Če prodajalec naročila ali njegovega dela ne more izpolniti v roku za obdelavo naročila z največjim trudom, iz razlogov, kot je npr. da blago ni proizvedeno, ni na voljo pri proizvajalcu ali v zunanjem skladišču dobavitelja, je proizvajalec naredil tako bistvene spremembe, da naročila ni mogoče izvesti ali zaradi višje sile, prodajalec lahko prekliče naročilo in o tem obvesti kupca po e-pošti. Prodajalec ima tudi pravico do preklica naročila, če je kupec v naročilu navedel napačne ali zavajajoče podatke, ki jih ni mogoče preveriti, kot so napačna e-pošta, telefonski kontakt ali napačni oz. neobstoječi naslov. Če je kupec plačal akontacijo, je prodajalec dolžan vrniti akontacijo v 14 dneh.
  6. Slike izdelkov so zgolj informativne narave!

Člen IV. 

Plačilni pogoji

  1. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  2. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    1. zľavu z ceny za registráciu do e-shopu,
    2. zľavu za opakovaný nákup,
    3. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
  3. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
  1. Blago in storitve v e-trgovini je možno plačati na naslednje načine:
    1. po povzetju (plačate neposredno kurirju ob prevzemu blaga)
    2. plačilo s kartico - po izdelavi naročila ste preusmerjeni na varen plačilni portal Stripe, kjer vnesete potrebne podatke. Če je transakcija odobrena, bo plačilo izvedeno takoj. Podpiramo varna plačila.
    3. Dodatki za posamezne možnosti plačila so določeni v čl. VI teh splošnih pogojev.
    4. Prodajalec lahko kupcu ponudi popuste:
  2. popust od cene za registracijo v e-trgovini,
  3. popust pri ponovnem nakupu,
  4. popust na podlagi enkratnega kupona za popust,
  5. Zagotovljenih popustov ni mogoče seštevati.

 

Člen V. 

Pogoji dostave

  1. Prodajalec je dolžan blago poslati kupcu v roku 30 dni od oddaje naročila, razen če ni drugače dogovorjeno ali če za blago ni bil določen daljši dobavni rok.
  2. Če je blago na zalogi, se v najkrajšem možnem času odpremi glede na zmogljivost.
  3. Če je v naročilu več blaga in storitev in nekaj ni na zalogi, bomo kupca obvestili o možnosti delnih dobav.
  4. Za kraj izvedbe se šteje kraj, kamor je blago dostavljeno.
  5. Prodajalec opravi prevoz do kupca preko:
    • kurirskega podjetja GLS

 

 

Člen VI. 

Stroški pošiljanja, pakiranja in načini plačila

  1. GLS kurir, z dostavo v roku 2 delovnih dni od odpreme. :
  • Stroški pošiljanja za GLS pošiljke znašajo 5 EUR.
  • plačilo po povzetju ali s kartico vnaprej
  • Podjetje GLS Slovenija prinaša novo možnost plačila paketa po povzetju, preko prenosnih pos terminalov, ki sprejemajo tudi brezkontaktne plačilne kartice.
  • Trenutno lokacijo vašega paketa lahko preverite v spletnem sistemu GLS tukaj – vnesite številko paketa in kliknite na ISKANJE

 

  1. GLS Parcelshop - Prevzemna mesta upravlja GLS Slovenija. To niso trgovine ali podružnice koku.si. Blaga ni mogoče izbrati ali preizkusiti na mestu. Prevzemna mesta se uporabljajo samo za prevzem prednaročenega blaga.
  • Stroški pošiljanja prek storitve GLS Parcelshop so 4 EUR
  • pačilo je možno z gotovino ali s kartico na licu mesta
  1. Zgornje pristojbine veljajo za dostavo na ozemlju Slovenija.
  2. Prodajalec se lahko s kupcem dogovori tudi o postopku, ki ni standardni (zgornji) postopek za pošiljanje blaga ali storitev ter ceni za te storitve.
  3. Prodajalec lahko pošlje blago, ki je kupcu takoj na voljo, in preostanek naročila dodatno dostavi v zakonskem roku, pod pogojem, da kupcu ne zaračuna nobene dodatne poštnine, razen tiste, ki je vključena v naročilo.
  4. ČAS ODPREME - Čas odpreme od 1 do 5 delovnih dni. V primeru, da katerega koli blaga ni na zalogi, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času. Čas odpreme pomeni, da bo blago zapustilo naše skladišče v določen roku. Nastali dobavni rok je potem odvisen od načina prevoza (Packeta, GLS, ...).

 

Člen VII. 

Prenos lastništva

  1. Lastnina preide s prodajalca na kupca v trenutku prevzema blaga od prodajalca ali prevoznika.

Člen VIII. 

Odpoved kupoprodajne pogodbe

  1. Kupec ima pravico odpovedati naročeno blago ali storitev v 24 urah od sklenitve kupoprodajne pogodbe brez odstopnine za blago, ki je izdelano po naročilu, glede na specifične zahteve potrošnika ali posebej za enega potrošnika.

Člen IX. 

Potrošnikova pravica do vračila blaga brez navedbe razloga in potrošnikovih navodil

  1. Na podlagi zakona št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev po pogodbi prodajalca na daljavo ali izven poslovnih prostorov ter o spremembi nekaterih zakonov (v nadaljnjem besedilu: zakon) po določbah 7. člena in naslednjih, ima potrošnik pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v 14 koledarskih dneh od dneva prevzema blaga, če je prodajalec izpolnil obveznosti obveščanja po tem zakonu, za druge primere se upošteva odst. 2 ali 3 Zakona. Če je predmet kupoprodajne pogodbe dobava blaga, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe tudi pred dobavo blaga.
  2. Vendar mora biti vrnjeno blago nedotaknjeno, ustrezno zapakirano v originalni embalaži z nedotaknjeno zaščitno folijo in nerabljeno.
  3. Če želi potrošnik uveljavljati to pravico, je dolžan pisno odpoved od kupoprodajne pogodbe dostaviti najkasneje zadnji dan navedenega roka na kontaktni naslov prodajalca v njegovem delovnem času ali ta odstop oddati po pošti najkasneje zadnji dan roka na naslov, ki je naveden v kontaktih, ali pa je možno tako izvršitev izvajati tudi v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu. Po obvestilu o odstopu od pogodbe je potrošnik dolžan poslati oziroma dostaviti predmet pogodbe, od katere odstopa skupaj z vso dokumentacijo – npr. izvirnik računa, navodil in druge dokumentacije za blago, ki mu je bila izročena skupaj z blagom, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa (10. odstavek 1. zakona). Kupcem priporočamo, da izdelajo kopijo računa za lastno uporabo in blago pošljejo priporočeno in kot zavarovano pošiljko. Za odstop od pogodbe lahko uporabite naslednji obrazec: Odstop od kupoprodajne pogodbe, v katerem je potrebno izpolniti minimalno podatke, označene z "*" - zvezdico.
  4. Blago nam ne pošiljajte po povzetju, pošiljke ne bomo sprejeli.
  5. Upravljavec e-trgovine bo vrnil plačano izvedbo za blago/storitev, vključno s stroški dostave v skladu s čl. §9 odst. 3) zakona št. 102/2014 Zb. kot tudi stroške, ki so dokazljivo nastali zaradi naročila blaga, v 14 dneh od dneva dostave odstopa od pogodbe, vendar ni treba vrniti denarja, preden je vrnjeno blago dostavljeno ali potrošnik ne dokaže pošiljanje pošiljke, to ne velja v primeru, če je prodajalec predlagal, da blago prevzame sam.
  6. Stroške vračila blaga krije potrošnik.
  7. Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za blago in storitve, ki so opredeljeni v 7. odst. 6 črka a) do l) zakona št. 102/2014. Z.z.
  8. Potrošnik nosi kakršno koli zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica njegove uporabe, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotavljanje funkcionalnosti in značilnosti blaga. 

Člen X. 

Pravice in obveznosti pogodbenih strank

  1. Prodajalec in kupec se štejeta za pogodbeni stranki.
  2. Kupec je dolžan:
  3. prevzeti naročeno blago (prodajalec ima pravico do odškodnine)
  4. plačati prodajalcu dogovorjeno plačilo za prevzeto blago,
  5. preverite celovitost embalaže oz. samo blago ob prevzemu.
  6. Prodajalec je dolžan:
  7. kupcu dostaviti blago v zahtevani kakovosti, količini in po dogovorjeni ceni,
  8. skupaj z blagom ali dodatno poslati kupcu vse dokumente za blago kot so račun za blago, reklamacijski obrazec, navodila za uporabo v kodificirani obliki v slovenskem jeziku.
  9. ELEKTRONSKI RAČUN - Dokazilo o plačilu naročila se kupcu izda v obliki elektronskega računa. Kadar koli ga lahko prenesete iz priloge e-pošte. Elektronski račun lahko zahtevate tudi preko e-naslova info@koku.si

 

Člen XI. 

Zasebnost

  1. Osebni podatki se obdelujejo v skladu z Zakonom št. 18/2018 Zb. o varstvu osebnih podatkov, kakor je bil spremenjen.
  2. Upravljavec osebnih podatkov kupca ne posreduje tretji osebi, razen izbranemu prevozniku, ki zagotavlja dostavo blaga ali storitev, ali državnim organom v primeru nadzora ali posredniku na podlagi medsebojne pogodbe, sklenjene po zakonu št. 18/2018 Z.z.
  3. Upravljavec je dolžan osebne podatke, preden jih da na voljo nepooblaščenim osebam, zavarovati z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi. Prav tako so vsi zaposleni pri operaterju dolžni ohranjati zaupnost v zvezi z osebnimi podatki.
  4. Zadevna oseba ima pravice, opredeljene v § 19 in nasl. akt št. 18/2018 Z.z. o varstvu osebnih podatkov, kakor je bilo spremenjeno, in sicer:
  5. pravico do informacij, ki jo izpolnjujejo te vsebine in pogoji poslovanja,
  6. pravica zahtevati dostop do osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki - 21. člen zakona je v vaši pravici, da zahtevate, kako in za kakšne namene se vaši podatki obdelujejo, to zahtevo pa lahko naslovite na kontaktni e-mail.
  7. pravica do popravka osebnih podatkov - 22. člen zakona omogoča popravek osebnih podatkov, če so zastareli,
  8. pravico do izbrisa osebnih podatkov - 23. čl. zakona, ki ga boste uporabili, če vas ne zanima nadaljnja obdelava osebnih podatkov upravljavca,
  9. pravica do omejitve obdelave osebnih podatkov - 24. člen zakona boste uveljavljali, če menite, da so bili osebni podatki obdelani v nasprotju z zakonom,
  10. pravico do ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov - 27. člen zakona,
  11. pravica do prenosa osebnih podatkov,
  12. pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu v zvezi z obdelanimi osebnimi podatki.
  13. Upravljavec od kupca pridobi naslednje osebne podatke: naziv, ime, priimek, naslov, naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa, telefonsko številko, e-poštni naslov, ki se obdelujejo z namenom pravilne obdelave vašega naročila. Ti osebni podatki se hranijo 10 let za namene arhiviranja. V okviru obdelave naročil se obdelujejo osebni podatki za namene izdajanja računov, izdaje zalog (dostavnih) pisem, zagotavljanja dostave in računovodstva.
  14. To spletno mesto beleži vaš IP naslov, informacije o času, koliko časa porabite za brskanje po teh straneh in informacije o tem, s katerih strani prihajate k nam. Piškotki so besedilne datoteke, ki so shranjene na vašem računalniku in se uporabljajo tudi za merjenje obiskanosti spletnega mesta in prilagajanje prikaza strani, zahvaljujoč tem datotekam pa vam lahko ponudimo boljšo vsebino. Zato te datoteke dojemamo kot naš zakoniti interes. Nekateri piškotki so datoteke tretjih oseb, npr. Youtube, Google in podobno.
  15. Piškotke lahko kadarkoli izbrišete ali pa nastavite njihovo zbiranje neposredno v nastavitvah internetnega brskalnika. Če želite zavrniti zbiranje piškotkov, to nastavite v svojem spletnem brskalniku.
  16. Če se je kupec strinjal z obdelavo osebnih podatkov v e-trgovini za namene e-mail marketinga, se strinja s pošiljanjem e-poštnih sporočil na kontaktni e-naslov.
  17. Osebni podatki za namene e-mail marketinga v obsegu imena in priimka, elektronskega naslova se posredujejo za obdobje petih let. Ti osebni podatki niso posredovani tretjim osebam.
  18. Kupec lahko svojo privolitev kadarkoli prekliče s pošiljanjem Pritožbe za obdelavo osebnih podatkov, ki jo takoj izbrišemo. Odjavite se lahko tudi tako, da počistite polje v uporabniškem računu uporabnika (če je kupec zahteval ustvarjanje uporabniškega računa). Osebnih podatkov, ki jih posredujete, ne bomo več uporabljali za namene e-poštnega trženja.
  19. Vaše zadovoljstvo z nakupom ugotavljamo z e-poštnimi vprašalniki v okviru programa Customer Verified, v katerega je vključena naša e-trgovina. Pošljemo vam jih vsakič, ko kupite pri nas, razen če je v skladu z § 62. zakona št. št. 351/2011 zb. o elektronskih komunikacijah, kakor je bilo spremenjeno, ne boste zavrnili pošiljanja elektronske pošte za namene neposrednega trženja. Osebne podatke obdelujemo za namene pošiljanja vprašalnikov v okviru programa Customer Verified na podlagi našega zakonitega interesa, ki sestoji iz ugotavljanja vašega zadovoljstva z nakupom pri nas. Za pošiljanje vprašalnikov, ocenjevanje vaših povratnih informacij in analizo našega tržnega položaja uporabljamo posrednika za obdelavo, ki je upravljavec portala Heureka.sk, v ta namen pa lahko posredujemo informacije o kupljenem blagu in vaš e- poštni naslov. Vaši osebni podatki se pri pošiljanju e-poštnih vprašalnikov ne posredujejo tretjim osebam za lastne namene. Pošiljanju e-poštnih vprašalnikov s preverjeno stranko lahko kadar koli nasprotujete tako, da dodatne vprašalnike zavrnete s povezavo v e-poštnem vprašalniku. V primeru vašega ugovora vam vprašalnika ne bomo več pošiljali.

 

Člen XII.

Odškodnina za neprevzem blaga

  1. Prodajalec ima pravico do odškodnine (po določilih 420. in nasl. OZ), če je kupec naročil blago, ki ga ni odpovedal oz. ni odstopil od pogodbe in hkrati ni prevzel blaga od prevoznika oziroma na željo prodajalca v primeru izbire osebnega prevzema blaga ni prevzel v določenem roku za zbiranje. S tem je kupec prekršil svojo obveznost iz čl. X točka 2 (a), po kateri je kupec dolžan prevzeti naročeno blago.
  1. Prodajalec pri določanju višine škode upošteva predvsem stroške prevoza in pripadajoče stroške pošiljanja, stroške v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in administracijo naročila ter vse druge nastale stroške in izgubljeni dobiček.
  2. Prodajalec ima pravico, da pravice do odškodnine ne uveljavlja oziroma to pravico uveljavlja le delno.

 

Reklamacijski pogoji spletne trgovine (e-trgovine)

sestavni del splošnih pogojev

  1. Reklamira se lahko le blago, ki je bilo kupljeno od prodajalca in je last potrošnika.
  2. Če je kupec potrošnik (fizična oseba, ki ne deluje v okviru svoje dejavnosti, zaposlitve ali poklica), ima za vse ponujeno blago garancijo 24 mesecev, razen če je drugače navedeno in je postopek v skladu z Zakonom o varstvu. potrošnika in civilnega zakonika ter teh pritožbenih pogojev. Če je kupec naročil rabljen artikel in je bil kupec obveščen, je garancijski rok 12 mesecev. Če kupec ni potrošnik, je postopek v skladu z določili Komercialnega zakonika in garancijska doba je 1 leto in za te reklamacije ne veljajo ti reklamacijski pogoji.
  3. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga od prevoznika oziroma neposredno od prodajalca, če blago prevzame kupec osebno, z dnem prevzema.
  4. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri prodajalcu takoj, ko ugotovi napako.
  1. Odgovornost za napake ne velja za:
    • če so nastale v zvezi z normalno obrabo,
    • če so posegi, modifikacije oz. popravila nastali brez sodelovanja prodajalca oz. v nasprotju z njegovimi navodili,
    • če je bilo blago uporabljeno v nasprotju z njegovimi navodili ali za namene, za katere ni v skladu s svojimi tehničnimi parametri ali za katere ni namenjeno ali zaradi zanemarjanja skrbi za blago
    • če so nastale zaradi delovanja v neprimernem okolju in poškodbe zaradi nepravilnega delovanja
    • če so nastale zaradi nekvalificiranega posega ali spremembe parametrov.
    • če je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ravnanja, nestrokovnega ravnanja, prevelike obremenitve, mehanskih poškodb ali obrabe ali nepravilnega skladiščenja pri kupcu,
    • če so bile okvare posledica nestrokovnega električnega posega, prenapetosti v omrežju ali elektrostatične razelektritve
    • če so bile napake posledica okoliščin, na katere prodajalec ne more vplivati ​​(predvsem primeri "višje sile", korozije, agresivne vode, nepravilne obdelave ipd.).
  2. napake zaradi nenormalne uporabe
    • nepravilna uporaba izdelka
    • nepravilno skladiščenje
    • napaka je nastala zaradi mehanske poškodbe izdelka, ki jo je povzročil kupec,
    • napačnem ravnanju z izdelkom na način, ki ni naveden v navodilih za uporabo,
    • uporabi blaga v pogojih, ki ne ustrezajo njihovi vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja blaga v skladu z navodili,
    • zanemarjanju nege in vzdrževanja blaga,
    • poškodbah blaga zaradi prekomernega nalaganja,
    • uporabi blaga v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji, splošnih načelih, tehničnih standardih ali varnostnih predpisih ali drugih kršitvah garancijskih pogojev.
  3. Iz odgovornosti za napake so izključene tudi napake zaradi naravne nesreče.
  1. Odgovornost za napake prav tako ne velja za normalno obrabo blaga (ali njegovih delov), ki nastane zaradi uporabe blaga. Za napako ni mogoče šteti, kot je razvidno iz narave stvari, rok njenega minimalnega roka uporabnosti ali časa porabe, ki se lahko omeji na krajši čas. Na blagu je naveden datum minimalne trajnosti, roka uporabnosti ali podobnega roka in blago je predmet tega označenja.
  2. Reklamirano blago je treba poslati na naš spodnji naslov, vendar ne po povzetju ali dostaviti osebno na kontaktni naslov. Blago mora biti ustrezno zapakirano, da se blago med transportom ne poškoduje, priporočamo pa pošiljanje blaga priporočeno ali kot zavarovano pošiljko. Izdelku je potrebno priložiti kopijo dokazila o nakupu (račun) in opis napake ali pa priporočamo, da skupaj z dokazilom o nakupu priložite izpolnjen Reklamacijski obrazec (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Pritožbo je priporočljivo poslati pisno (po pošti) ali osebno.
  3. Prodajalec bo potrdil prejem reklamacije in kupcu izdal potrdilo o reklamaciji blaga v ustrezni obliki. Za dan izročitve reklamacije se šteje dan njene dostave prodajalcu. Če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, vendar najkasneje skupaj z dokazilom o reklamaciji. Potrditev obravnavanja pritožbe bo poslana pisno
  4. Prodajalec je dolžan način reševanja reklamacije določiti takoj, v zapletenih primerih pa v 3 dneh od dneva reklamacije. V utemeljenih primerih, še posebej, če je potrebna kompleksna tehnična ocena blaga najkasneje v 30 dneh od dneva reklamacije. Po določitvi načina obravnavanja reklamacije bo prodajalec reklamacijo obravnaval nemudoma, v utemeljenih primerih pa je reklamacijo mogoče obravnavati naknadno. Vendar pa obravnava pritožbe ne sme biti daljša od 30 dni od dneva pritožbe. Po poteku 30-dnevnega roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe in mu bo povrnjen celoten znesek za blago ali pa ima pravico zamenjati blago za novo.
  5. Pravice kupca pri reklamaciji:
  • v primeru napake, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da se jo brezplačno, pravočasno in pravilno odpravi, to napako pa je treba odpraviti brez nepotrebnega odlašanja,
  • kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo artikla, ali pa če se napaka nanaša samo na del artikla, zamenjavo dela, če prodajalec nima nesorazmernih stroškov zaradi cene blaga oz. resnosti okvare,
  • prodajalec lahko zamenja pokvarjen artikel za popoln artikel, namesto da bi napako odpravil, če to kupcu ne povzroča resnih težav,
  • o če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in ki onemogoča pravilno uporabo artikla, ima kupec pravico zamenjati artikel ali odstopati od pogodbe. Kupec ima enako pravico v primeru odstranljivih napak, če pa kupec stvari ne more pravilno uporabljati zaradi ponovitve napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak,
  • v primeru drugih nepopravljivih napak je kupec upravičen do primernega popusta na ceno artikla.
  1. Reklamacija se šteje za rešeno, če se reklamacijski postopek zaključi z izročitvijo reklamiranega blaga, njegovo zamenjavo ali vračilom kupnine blaga, pisno zahtevo za prevzem izvedbe ali njeno utemeljeno zavrnitvijo. Potrošnik je o izidu pritožbenega postopka obveščen v zakonskem roku. 
  2. Nepoškodovanje blaga oz. neoporečnost embalaže (po navodilih ob prevzemu blaga) je treba preveriti ob prevzemu blaga, saj se lahko blago med transportom poškoduje. Kupcem priporočamo, da blago razpakirajo in pregledajo v prisotnosti prevoznika. S podpisom kurirju izjavljate, da je embalaža nepoškodovana.
  3. Ti reklamacijski pogoji so sestavni del splošnih pogojev in prodajalec si pridržuje pravico, da jih kadar koli spremeni brez predhodnega obvestila.

Postopek reklamacije:

  1. o reklamaciji nas obvestite po telefonu, e-pošti ali pisno,
  1. takoj vam bomo posredovali informacije, kako brezplačno vrniti blago s podjetjem Packeta,
  2. navedite razlog za reklamacijo, vaš naslov in dokazilo o nakupu reklamiranega blaga v naši trgovini/račun/.

    Upoštevajte, da če se odločite za pošiljanje paketa po navadni pošti, vam ne bomo povrnili cene poštnine.
    V primeru utemeljene reklamacije poštnino za vrnitev blaga kupcu plača podjetje.

 ! Opozorilo: Vrnjenega blaga ne smete uporabljati, poškodovati ali kako drugače razvrednotiti. Blago pošljite s priporočeno pošto in zavarovano, saj ne odgovarjamo za morebitno škodo nastalo na poti do nas. Plačila po povzetju ne sprejemamo. Če je blago poškodovano ali rabljeno, je lahko vaše vračilo zavrnjeno. Če je bilo blago že razpakirano in uporabljeno, ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti. V primeru, da potrošnik vrne naročeno blago poškodovano, delno porabljeno oz. v stanju, ki ne ustreza stanju, v katerem ga je poslal prodajalec, potrjuje, da je prodajalec upravičen do odškodnine za škodo, ki jo lahko izvzame iz zneska, ki ga je potrošnik plačal za naročeno blago, ali pa mu bo vračilo zavrnjeno .

 

Člen XIII. 

Končne določbe

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev in reklamacijskih pogojev brez predhodnega obvestila kupca. V primeru spremembe splošnih pogojev oziroma reklamacijskih pogojev celoten nakupni postopek urejajo tisti splošni pogoji, ki so veljali v času oddaje naročila kupcu in so ti dostopni na spletni strani prodajalca.
  2. Reklamacijski pogoji so sestavni del teh splošnih pogojev.
  3. Kupec je z oddajo naročila prebral splošne pogoje in reklamacijske pogoje.
  4. Ti pogoji so bili razviti v okviru projekta certificiranja e-trgovine nakupujbezpecne.sk
  5. Ti splošni pogoji poslovanja in reklamacijski pogoji so na voljo na sedežu podjetja na vpogled kupcem in so objavljeni na spletni strani e-trgovine.
  6. Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, se ima možnost obrniti na prodajalca z odškodninsko zahtevo. Če se prodajalec na zahtevo za odškodnino odzove ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od dneva odpreme, mora potrošnik v skladu z 12. členom zakona št. 391/2015 Zb. o alternativnem reševanju sporov in o spremembah nekaterih zakonov. Ustrezna oseba za alternativno reševanje sporov z upravljavcem e-trgovine je Slovaška trgovinska inšpekcija (www.soi.sk) ali druga ustrezna pooblaščena pravna oseba, registrirana na seznamu subjektov ARS, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike ( https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), medtem ko ima potrošnik pravico do izbrati, kateri od zgoraj navedenih predmetov alternativnega reševanja potrošniških sporov se bo obrnil. Hkrati lahko potrošnik uporabi spletno platformo za reševanje sporov, ki je na voljo na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/, da predloži alternativni predlog za reševanje sporov. Potrošnik bo našel informacije o pristojbinah za prijavo na spletni strani določenega organa ARS.
  7. Druga neurejena razmerja v teh splošnih pogojih kot v njihovih neločljivih delih (prilogah) urejajo ustrezne določbe, zlasti zakon št. 40/1964 Zb., Zakon št. 250/2007 Zb., Zakon št. 102/2014 Zb., Zakon št. 18/2018 Zb., Zakon št. 22/2004 Zb. kot tudi zakon št. 513/1991 zb.
  8. V primeru sklenitve druge pogodbe s kupcem z drugačnimi pogoji imajo v pogodbi navedeni pogoji prednost pred splošnimi pogoji.
  9. Ti splošni pogoji, vključno z njihovimi sestavnimi deli, začnejo veljati 1. februarja 2020.

ČE BLAGA NI NA ZALOGI

Če ste naročilo po ustvarjenju plačali z bančnim nakazilom in blaga nimamo na zalogi, bo denar v roku 10 delovnih dni vrnjen na račun, s katerega smo prejeli plačilo.

LASTNIŠTVO BLAGA

Blago ostane v lasti podjetja do plačila pošiljke

 

Garo & Co., s.r.o.

S sedežem: Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovaška

Matična številka: 47934841

ID za DDV: SK2024159324
tel: +38 617 774 298

info@koku.si