Kako je Giorgio Armani osvojil svet parfumov

Kako je Giorgio Armani osvojil svet parfumov>

Mnogi Giorgio Armani povezujejo predvsem z luksuznimi in kakovostnimi oblačili, vendar v njegovi ponudbi najdemo tudi elegantne dodatke in celo parfume. Kakšna je zgodba ene največjih svetovnih blagovnih znamk in komu so namenjene njene dišave?

Začetki v modni industriji

Blagovno znamko Armani je ustanovil vplivni in priznani modni oblikovalec Giorgio Armani, ki se je rodil leta 1934 v mestu Piacenza v Italiji. V modno industrijo je vstopil v 60. letih po kratki vojaški službi. Svojo kariero je začel kot aranžer izložb v trgovinah z oblačili, kasneje pa je postal oblikovalec v moškem oblačilnem podjetju Hitman. Leta 1975 je podjetje zapustil in ustanovil lastno znamko oblačil, ki je sprva ponujala le moške kose. Kasneje se je portfelj razširil tudi na ženska oblačila.

Do konca devetdesetih let je imela znamka več kot 200 trgovin po vsem svetu. Kupci so lahko v njih izbirali med priljubljenimi kolekcijami, kot so Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans in Armani Collezioni.

Ste vedeli, da …

… je Armani v osemdesetih letih prejšnjega stoletja bistveno spremenil način oblačenja žensk? To mu je uspelo z modernimi hlačnimi kostimi, ki so nadomestili dotlej prevladujoča krila in obleke.

Trije stebri znamke

Giorgio Armani je zasebno podjetje, katerega edini lastnik je Giorgio Armani sam. Kljub svojim 89 letom še vedno opravlja funkcijo glavnega direktorja.

Matična znamka združuje več podznamk, ki temeljijo na treh ključnih stebrih: 

  • eleganca,
  • kakovost,
  • ekskluzivnost.

Armani je znan po tem, da se trudi ustreči specifičnim potrebam svojih strank. Prav zaradi tega je v nekaj desetletjih postal eden najvplivnejših igralcev v modnem svetu.

    Parfum, ki je osvojil svet

    Giorgio Armani je vedno ljubil izzive. Zato ni ostal le pri oblačilih. Kmalu po ustanovitvi znamke je svoj portfelj razširil še na kozmetiko, dodatke za dom, modne dodatke, knjige in seveda tudi na parfume. Prav parfum je postal izdelek, s katerim si je Armani pridobil srca številnih kupcev.

    Prvi parfum Armani je nastal v sodelovanju s podjetjem L’Oreal, s katerim so začeli sodelovati leta 1980. Dve leti kasneje je na trg prišla prefinjena in elegantna dišava Armani for Women, ki je postavila temelje za kasnejši uspeh znamke na področju dišav.

    Dve leti po lansiranju Armani for Women je znamka predstavila prvi moški parfumArmani Eau Pour Homme. Ta dišava je bila značilna po svežih citrusnih notah, cedri, pačuliju, koriandru in muškatnem oreščku, zato so jo vzljubili moški različnih starosti. Če vas je navdušila – še vedno je na voljo.

    giorgio-armani-toaletna-voda

    Uspešna devetdeseta

    Znamki Armani je šlo odlično tudi na področju parfumov v devetdesetih letih. V tem obdobju sta nastali dve ikonični dišavi:

    • Armani Gio – ta ženska dišava je bila predstavljena leta 1992 in pooseblja eleganco ter prefinjenost. Čeprav je danes znamka več ne proizvaja, v ponudbi najdemo druge privlačne ženske parfumske vode, kot sta Armani Privé ali Armani Code for Women.
    • Armani Acqua di Giò – ena najbolj priljubljenih in najbolje prodajanih moških dišav na svetu. Znamka Armani jo je lansirala leta 1996 in je še danes v proizvodnji. Navdih za njen nastanek je bil italijanski otok Pantelleria, kjer Giorgio Armani pogosto preživlja počitnice. Dišava je lahka in sveža – idealna za vsakodnevno uporabo, zlasti v toplejših mesecih.

    armani-acqua-di-gio

    Drugi parfumi znamke Armani

    Portfelj dišav znamke Armani se je razširil tudi v 21. stoletju. Med najbolj priljubljene izdelke tega obdobja sodijo:

    • Armani Mania for Men – močna in izrazito moška dišava, ki je na trgu od leta 2002. V njeni sestavi najdemo mandarinovo lupinico, žafran, citruse, cedro, vetiver, mošus in jantar. Primerna je tako za dnevno kot večerno uporabo. Od leta 2004 je na voljo tudi v ženski različici.
    • Armani Code for Men – toaletna voda, ki je luč sveta ugledala leta 2004. Gre za začinjeno dišavo, za katero stoji znani francoski parfumar Antoine Lie. Zgornje note sestavljata limona in bergamotka, srednje note so janež, oljčni cvet in gvajak les, osnovo pa tvorijo usnje, tonka fižol in tobak.
    • Armani Code for Women – po velikem uspehu različice za moške je leta 2006 nastala tudi ženska različica. Njena sestava vključuje cvet pomarančevca, pomarančo, med, vanilijo, ingver in jasmin.
    • Armani Sí – ena najbolj znanih dišav znamke Armani, ustvarjena leta 2013. Značilna je po kombinaciji sadnih in cvetličnih not. Na voljo so tudi različice, kot je Sí Rose Signature II.
    • Armani Acqua di Giò Absolu – sodobna in elegantna parfumska voda iz leta 2018, namenjena samozavestnim in drznim moškim. Njena sestava vključuje jantar, mošus, lesne note ter sadne in morske tone.
    • Armani My Way – parfumska voda, ki je bila predstavljena leta 2020, velja za eno izmed najnovejših dišav znamke. Znana je po svoji zapeljivi in sodobni naravi. Navdušila bo predvsem ljubiteljice cvetličnih in sladkih dišav, saj vsebuje cvet pomarančevca, vanilijo, iris in beli mošus.

    Zanimivost

    V kampanjah za parfume Armani so se skozi leta pojavile številne znane osebnosti, med njimi Beyoncé, Megan Fox, Cate Blanchett, Regé-Jean Page, Sydney Sweeney in Aaron Taylor-Johnson.

    Komu so namenjeni parfumi Armani?

    Parfumi znamke Armani so ustvarjeni za vse, ki cenijo prefinjenost, eleganco in slog. Večina ženskih in moških dišav združuje sveže, cvetlične in orientalske note, kar jih naredi popolne tako za dnevno kot večerno uporabo.

    giorgio-armani-my-way

    Če imate raje nežnejše parfume za ženske, posezite po dišavah My Way ali . Če pa vas bolj privlačijo intenzivnejši vonji, brez skrbi izberite Armani Code for Women.

    Če iščete svežo moško dišavo, razmislite o naložbi v Acqua di Giò ali Acqua di Giò Absolu. V primeru, da imate raje izrazite moške tone, izberite toaletni vodi Mania for Men ali Code for Men.

    Si želite kakovostnega parfuma znamke Armani? Preverite našo ponudbo in izberite dišavo, ki vas bo najbolje predstavljala.